Minciuna milenara

Ma tot intreb cit de adevarat este topul celor mai ‘bune’ bloguri, care imi apare pe pagina principala. Eu sper ca WordPress are un programel care incearca sa ghiceasca ce anume m-ar interesa, apoi, pe baza cuvintelor cheie gasite in blogul meu, sa-mi serveasca acest ‘top’. Sper ca nu este adevarat ca: IPS Bartolomeu Anania, Apologeticum, Horoscop Urania, Eufrosin si altele sint cele mai BUNE bloguri de pe WP. Sper ca lumea nu este chiar atit de interesata de: Apocalipsa, Proorocie despre un mascaru, Zodia Pestilor, IC XC (cum se scrie corect numele mintuitorului), neoprotestantism, etc. Va rog sa-mi spuneti ca aceste bloguri imi sint aruncate de un programel defect, care nu are nici o legatura cu lumea in care traim!

Dar daca… totusi, acel top este real? Daca majoritatea lumii (si a romanilor), fiind religioasa, isi drogheaza neuronii cu asa ceva? Daca majoritatea lumii crede in ceea ce este scris acolo si daca toti asteapta… Apocalipsa?

La o privire mai atenta, vom vedea ca asa si este. Eu, cel putin, simt efectiv plutind in aer, ca o negura, amenintarea! Nu trebuie sa te uiti la televizor, nu trebuie sa asculti radioul, nu trebuie sa citesti ziare, Apocalipsa se apropie! Niciodata oamenii nu au fost mai convinsi ca vor prinde sfirsitul lumii si nu este doar din cauza mitului 2012.

Crestinii asteapta a doua venire a lui Messia, facindu-si tot felul de planuri si calcule. Acest lucru ii face sa fie blazati, acceptind orice, cu constiinta lucrului care trebuie odata indeplinit. Orice catastrofa este un semn de la D-zeu, deci nu are rost sa te opui, orice razboi ne arata ca momentul atit de asteptat, Apocalipsa, este tot mai aproape. Pina si necrestinii sint cuprinsi de febra pregatirilor, asteptind sa se alinieze astrele, sa vina data din calendarul Mayas, sa apara Nibiru, sa reuseasca masoneria sa-l invie pe Satan sau sa inceapa al III-lea razboi mondial. Azi am citit ca dezastrul petrolier din golful Mexic s-a intimplat exact in ziua in care America a refuzat sa sprijine Israelul in planurile lui de expansiune. Deci, zic unii, este un semn de la Domnul ca nu e de joaca cu poporul ales sau, zic altii, e clar ca a fost un sabotaj al ‘agenturilor straine’.

Dintre toate aceste teorii, eu cred ca doar una merita luata in seama: al III-lea razboi mondial. Nu cred ca cineva e atit de naiv incit sa-si imagineze ca toate conflictele astea mici de pe intreaga suprafata a globului se vor stinge treptat, pina va veni pacea eterna. Nu cred nici ca bugetul din ce in ce mai mare al celor mai importanti ‘jucatori’ militari ai lumii este folosit pentru cultivarea panselutelor pe cimpiile arate cu tancuri. Imperiul American a ajuns in impasul in care ajunge pina la urma orice imperiu: o criza financiara profunda, completata de evolutia rapida a adversarilor. China si Rusia, impreuna cu marile natiuni europene, par din ce in ce mai putin dispuse sa recunoasca hegemonia colosului american. Tarile arabe sint complet terorizate de reclama proasta facuta de ultimele administratii americane, obsedate de ‘teroristi’.

In acelasi timp, fiecare natiune incearca sa cistige o independenta cit mai mare, intinzindu-se cit mai mult. Populatia enorma a planetei are nevoie de cit mai mult spatiu, migrind in valuri acolo unde, de multa vreme, nu-i mai asteapta nimeni, toti simtindu-se inghesuiti. Apar tot felul de legi aberante, facute de psihololgi visatori, prin care incearca sa ne convinga de ‘egalitate’, ‘toleranta’, ‘non-violenta’, ‘anti-rasism’ si alte chestii care, pur si simplu, nu exista. Persoane respectabile ajung sa fie arestate si hartuite din cauza ca ar fi ‘fascisti’, ‘anti-semiti’, ‘rasisti’, ‘comunisti’, ‘neo-nazisti’, etc.

Din scoala, copiii sint indopati cu principii nenaturale, care seamana tot mai mult cu spalare de creiere. Cintareata Madonna ne atrage atentia ca tiganii sint persecutati in Romania si ca iobagul roman incalca ‘drepturile omului’. Violenta, o arma cu doua taisuri, este folosita doar de catre cei aflati la putere, restul neavind voie! Mari eroi nationali sint terfeliti in rahat de catre niste cacati fara scoala iar lumea aplauda frenetic, in timp ce buzunarele le sint golite cu maiestrie.

Se incearca sa ni se induca obsesia ca tot timpul cineva ne priveste, chiar daca nu credem in D-zeu. Big Brother oricum este cu ochii pe noi si ne va pedepsi iar numele lui variaza in functie de educatie si cultura: YHWH, masoneria, America, evreii, D-zeu, China, grupul Bilderberg, teroristii, etc.

Nu mai este suficient sa fii ateu, Apocalipsa ne pindeste pe toti, cu ochi de smoala. Ni s-a inoculat in subconstient ca trebuie sa fim blinzi, ca violenta este incompatibila cu noi (chiar daca stirile abunda de violuri, crime, razboaie) si ca urmeaza sa NE SUPUNEM sortii.

Probabil in 2012 se va intimpla ceva. Multe voci spun ca Israelul va ataca Iranul si astfel va incepe al III-lea razboi mondial. Este foarte posibil! Va fi un razboi infiorator, nuclear si Hi-Tech, nu trebuie sa ne indoim. Va semana foarte mult cu Apocalipsa, pentru ca vom ramine FOARTE putini. Exact ce se doreste! Iar in tot acest timp, marea masa a prostimii va sta in fata televizoarelor, non-violenta, asteptind sa vina… bomba! Sau Apocalipsa!

Sa nu miscati un deget, prostilor!

Published in: Fără categorie on 27 Iunie, 2010 at 12:41 am  Comments (16)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2010/06/27/minciuna-milenara/trackback/

RSS feed for comments on this post.

16 comentariiLasă un comentariu

  1. Nu mi se pare un motiv chiar intelept sa devii ateist din cauza speculatiilor unor tampiti despre Apocalipsa si 2012 🙂

  2. tonul este putin cam agresiv, dar dupa cum ne-am obisnuit cu tonul tau ar parea destul de nenatural auzindu-te vorbind frumos despre demiurg, despre cei care ne conduc sau despre valorile umane care se incearca a se impune in cultura si educatia celor mici.
    antirasismul, egalitatea, toleranta sunt valori care trebuie sa le cultivam pentru ca sunt uitate cu repeziciune. ma intreb eu si te intreb si pe tine, de ce ar fi gresit sa acceptam ca fiind egalul nostru un rrom sau un evreu sau un arab? pentru ca rromi fura si talharesc? poate ar trebui sa te intrebi daca nu cumva, in loc sa-i tragem pe roata in piata publica, ar fi mai de folos sa crestem nivelul de toleranta si sa-i integram in societate.
    majoritatea infractiunilor se nasc din cauza prapastiei sociale dintre grupuri. astfel tiganii, cum le spui tu, fura si dau in cap la oameni pentru ca nu sunt integrati social si cultural. imagineaza-ti cum ar fi ca acesti tigani sa devina un stalp al sociatatii? sa faca scala ca orice roman, sa fie sprijiniti sa acceada la studii superioare si sa fie avocati, jurnalisti sau magistrati? sa nu dai dovada de ignoranta. oamenii se pot schimba si fiecare natie are aptitudini, conform calculului darvinian, altfel ar dispare. acum te poti gandi la tigani ca fiind definiti de infractionalitate, dar asta s-ar putea schimba daca ar exsita sprijin shi eforturi sustinuite. ne intoarcem la teoria „profetiei autoimplinite” prin care un om tinde sa devina si sa faca ceea ce se asteapta de la el. daca societatea ar face eforturi sa ceara de la rromi mai mult, atunci asta s-ar intampla. imagineaza-ti ca iei un grup de rromi, ii pui intr-o comunitate si nu le dai motiv sa fure, le asiguri totul pentru a deveni oameni respectabili si le dai clar de inteles ca astepti de la ei sa devina mestesugari cinstiti. ii scolesti, ii respecti, le asiguri un nivel bun de incadrare in societate. crezi tu ca acei caldarari care fac blide si ibrice ar mai fura la fel dupa cateva generatii in care le asiguri drepturi si integrare?
    toti mor de ciuda ca evreii conduc lumea si ca au ajuns bogati, asta este doar pentru ca si-au pus in valoare caracteristica lor proprie. au avut mereu o afinitate pentru afaceri, acum ce am putea face? sa-i mazilim pentru ca stiu sa faca afaceri?
    ia un roman si invata-l sa nu-si uite semenii cand ajung in frunte… fa asta prin educatie…
    ,-am plictisit… oricum ceea ce spun eu o sa arunci la gunoiul utopiei pentru ca nici tu si nici altii care reprezinta majoritatea nu ati fost educati sa fiti toleranti.
    nu de mult m-am lovit de o chestie deosebit de amuzanta care la final m-a lasat cu un gust amar: un nene de la ceva directie de informatii a armatei s-a pus sa formateze un calculator. un nene care se presupune ca este doxa de computere si de sisteme informatice etc etc… doar e comandant si ceva sef al directiei de informatii a armatei, ei ne pazesc de terorishti. ei bine a formatat calculatorul si desigur, ca orice mare informatician a uitat sa salveze datele de pe c. evident a urmat o intreaba garababura pentru recuperarea acestora…. shi intr-un final un subordonat de-al sau a venit cu ideea sa dea jos de pe net un unerase, free trial… shi pana la urma au fost recuperate aceste date:) e stupid pentru mine sa vad asa ceva… ditai militarul, care in orice societate este o casta elitista sa nu aiba habar ce face… shi noi dormim linistiti noptile, cu gandul ca suntem paziti:) ei bine, daca ashtia ne pazesc…. de ce facem atata tamtam cu tiganii? elita noastra este la un nivel la care ar trebui sa ne fie rushine:) pilele ne definesc si nu profesionalismul. acum te intreb: tiganii sunt o problema sau romanii care ajung in posturi cheie prin pile? elita da tonul a ceea ce se intampla in societate, dupa parerea mea, daca elita este cum este, ce valori poti cere de la membrii medii ai societatii?

  3. Nu cred ca are rost sa te legi de o anumita data, gen 2010 cand se schimba o era din calendarul maya.

    Exista o gramada de curbe pe grafice economice, geologice, sociale, climatice, biologice …care au urcat mult in secolul XX si trebuie sa coboare. Incidental, multe vor merge in jos in acest secol, producand, inainte de toate, haos.

    Crestinii au asteptat si au trecut deja de zeci de „apocalipse”, la ei e o necesitate de revolutie combinata cu o lene de schimbare, ambele induse de doctrina religioasa. Cel mai recent episod a fost prin 2000, dar trebuia sa vina oficial la cateva zeci de ani dupa „disparitia” mantuitorului lor; de atunci se tot reinterpreteaza pentru ca sa mentina iluzia, sa starneasca sentimentul de importanta si egocentrism al credinciosului de rand … „eu voi vedea sfarsitul lumii, voi fi un martor„.

    Nu-mi place cuvantul „apocalipsa”… este extrem de prost folosit si produce multa confuzie. Termenul „apocalipsa” inseamna revelatie sau descoperire si vine din limba greaca. Astfel de idee nu se potriveste cu ce e probabil sa urmeze in urmatorii 50 de ani, fiind vorba mai degraba de tulburare, haos si obscuritate (mai ales cand se termina petrolul).

    Problema cu razboiale din Orientul Mijlociu este foarte grava, dar nu are vreo legatura cu 2012. Citesc carti si articole pe tema asta din 2005, si pot sa zic ca de 3 ani tot apare „atacul iminent al Israelului in Iran”, dar e mai mult un fel de razboi rece, in care doar Israel are arme nucleare.

    Cu cat isi arata prostia mai mult, cu atat ambele regimuri isi vor pierde legimitatea… ducand la ceva mai practic (amintesc ca Iran si Israel au avut si relatii diplomatice foarte bune).

    Practic stam dupa americani sa-si schimbe odata politica imperiala prin reducerea aparatului militar si a „asistentei” militare acordata altor state, asta ar fi decizia inteligenta in situatia lor problematica si asta ar duce la mult mai multa pace in Orientul Mijlociu.

    Daca vrei sa te ingrijorezi de ceva serios … gandeste-te la Pakistan si ce se intampla daca fundamentalistii pun mana, si partial doar, pe sistemele militare nucleare.

  4. Hai ca m-am enervat si mi-am facut si eu blog. Nu ma pot incadra in spatiile astea stramte…Ti-am dat „replica”acolo 😀

    http://onebluebutterfly.blogspot.com/2010/06/despre-nonviolenta-servetele-parfumate.html

  5. *2012* in primul paragraf… nu 2010

  6. schimb de link-uri?

  7. @armand, ar fi foarte obositor si inutil sa-ti raspund la tot ce mi-ai scris. Mai rau este ca unii ar putea crede ca tu ai dreptate.
    Nu pot vorbi cu un om care nu este ancorat in realitate si care vrea doar sa se faca remarcat. Parerea mea este sa iesi putin din casa, sa cunosti niste tigani, sa iei nota de legile special facute pentru a-i incadra in societate, sa vezi ce viata duc majoritatea tiganilor, ce principii au si ce urmaresc, apoi sa-ti strici tastatura. Acum nu ai reusit decit sa ma enervezi, dar cunoscindu-te, probabil e tot ce-ai vrut.
    O mica povestire, aflata de mine chiar ieri, de la cineva direct implicat, care sta la o familie de tigani. In fiecare luna tiganii se intorc in Romania, varsa pe o masa kilograme de bijuterii furate, apoi cheama un acolit de-al lor, expert, care le evalueaza si le cumpara cu zeci de mii de euro. Ca o paranteza, asta e ceea ce ‘produc’ pe linga banii din cersit, care, daca te-ai informa putin, sint in cantitati IMENSE!
    Ei, mai intreb o data pe acest blog: cine dracu ar fi TIMPIT sa dea cu piciorul la asa o viata, si sa-i asculte pe asistentii sociali, psihologi sau altii, asa cum esti tu? Tu ce ai face in locul lor?
    Dar… daca i-ai trage pe citiva in teapa, ca model?
    Nu vreti sa pricepeti, voi astia scoliti la Cartea de Toleranta, ca sinteti mintiti de la A la Z! Toleranta e o minciuna, hotii va mint, criminalii va mint, iar voi umblati din casa in casa cu lacrimi in ochi ca sa le cersiti atentia si bunavointa. Pacat!
    Cunosc asistenti sociali care sint constienti ca toate ajutoarele lor se duc pe bautura si tigari, ca unii ajutati au averi uriase, etc. Voi cum de nu sinteti constienti? Doar acum, recent, s-a dat o lege in care se incearca stoparea ajutoarelor pentru familiile bogate (pina acum bogatia se calcula la ministerul finantelor, care nu ia in calcul si hotia sau cersitul).

  8. @Dragomir, in mare sint de acord cu ce ai scris.
    @1albastru, felicitari pentru blog 🙂 Am citit si te-am bagat la favorite. Ai grija sa stai acolo 😛
    @cafter, eu sint mai nou pe aici, nu stiu exact ce inseamna schimb de linkuri. Daca te referi la o introducere reciproca in favorite… la mine functioneaza altfel. Daca imi place (sau il cunosc :P) e bine, daca nu, nu. Mi se pare mai simplu si mai cinstit.

  9. realitatea… ce lucru frumos si in acelasi timp hidos! foarte bine, continua sa vociferezi neputincios pe blog. eu nu voi mai lua parte la circul asta atata timp cat nu eshti capabil sa ai o discutie cu argumente bine definite. din auzite itzi pot spune si eu multe iar despre realitati… doamne cat de multe sunt… ce ar fi sa incerci sa vezi tu alta realitate? una mai frumoasa shi care sa itzi dea un impuls de real folos nu aceasta realitate care o tot ridici in slavi. tras in teapa? oi fi tu mare si tare dar este posibil sa iti versi matele de scarba si oroare daca ai asista la o tragere in teapa. hai sa nu imi mai racesc gura degeaba, vad ca dai maselor circ, paine probabil mai au ei:)
    shi chestia cu facutul remarcat, domnule scriitor, cred ca este putzin fortzat… de vreme ce tu ai un blog in care batzi campii si sustii idei deviante care te scot in evidenta:D
    cine stie, poate ne mai luam putin in colti pe viitor, de amorul artei:)) pana una alta… ce are telefonul tau?
    hai pa:P

  10. @armand wow… uite unul care a asistat la o teapa 🙂
    Eu am un blog, tu ai doua, avantaj tu 😛
    Telefonul meu n-are nimic si e si bateria incarcata.
    Mai baiatule, eu nu am nimic cu tine, dar deocamdata esti pe blogul meu. Se pare ca ai uitat si cu cine vorbesti (sau nici macar nu stii), de bine ce eu am si lucrat pentru tigani (pe jumatate) si am vazut cu ochii mei niste chestii de care s-ar rusina toti ministrii. Deocamdata e un subiect prea inflamabil pentru a da dezvaluiri, dar sper ca adevarul va iesi in curind la iveala. Oricum, asa cum am mai spus pe blog, astept cu nerabdare relatari PERTINENTE, exemple CONCRETE, pareri AVIZATE despre tigani, care sa-mi schimbe parerea. Sa vin cu argumente bine definite? Mai mult decit sa citesti ziarele sau sa vezi cu ochii tai? Te pomenesti ca ziarele sint pline de venin RASIST si palatele tiganilor se fac cu bani din ingrijirea copiilor bolnavi, nu? Mda, poate ai dreptate! Mi-e frica sa vorbesc in aceasta tara plina, pe de o parte de indoctrinati ca tine, iar pe de alta de o mafie infioratoare. Prefer sa tac, sa ma fac ca nu aud de invirteli cu tigani care implica ministere, ministri, inclusiv politia romana. Refuz sa vorbesc despre asa ceva pentru ca ma vor intelege doar… acuzatii. Ceilalti vor arunca cu pietre!
    Tu ai inflamat intreaga atmosfera si m-ai facut sa folosesc un ton pe care nu-l agreez si care poate da nastere la interpretari. Reamintesc ca NU sint adeptul tragerii in teapa, NU vreau sa omor tigani si alte porcarii care ar reiesi din luarea ta de pozitie. Eu vreau doar sa se faca naibii dreptate si sa fie o lume mai buna. ATIT!
    Credeam ca ai inteles asta, in anii de cind ne cunoastem si ca vei avea macar bunul simt sa vii cu o discutie PERTINENTA, AVIZATA si CONCRETA, pentru a ma combate, nu doar cu provocari de 2 lei. Daca ai ceva de spus, spune, nu te feri, sa vada lumea despre ce vorbesti. Daca nu, taci! Sau vorbeste de altceva 😉
    P.S.
    Tiganii au prin traditie apucaturi incompatibile cu un stat de drept. Asta nu inseamna ca romanii sint niste ingeri, dimpotriva. Cine se-aduna, se-aseamana!

  11. am intzeles domnule geniu, atunci o sa ne mai scriem cand o sa avem ce discuta nu circ:) shi da, am doua bloguri pana o sa imi dau seama cum il radiez pe unul. eshti un om care vede o conspiratzie oriunde… e treaba ta, viatza ta shi n-ai decat sa bloguieshti pe temele astea cat vrei. nu am sa imi pierd vremea cu tampenii de genul… shi daca ai de gand sa ma ataci ar fi bine sa te gandeshti de doua ori inainte… cred ca ar fi mai inteligent sa lasam linishtea sa se asheze intre noi pe domenii atat de virulente:) sunt conshtient ca itzi inchipui ca le shtii pe toate shi ca eshti motivat, dar sunt cateva lucruri: nu evalua credintza unui om si nu vorbi despre ziua de maine pana nu se face dimineatza:) poate ne intzelegem in continuare, cum am facut-o shi pana acum: cu greu dar sigur:D
    te salut shi te las cu discipolii tai sa bloguitzi despre conspiratzii, anarhism shi sa punetzi la cale o noua justitzie bazata pe orori:D
    probabil telefonul meu e cu probleme, imi da call droped dar doar la numarul tau… ma rog, ne auzim pe mess shi vedem care e stricat shi care nu.
    multa bafta:)

  12. Ce nu fac eu pentru un prieten:
    http://en.support.wordpress.com/settings/delete-blog/
    ia vezi acolo!
    Sfatul meu e sa faci asta la ambele tale bloguri, o sa scapam amindoi de batai de cap 😛
    (glumeam)

  13. itzi foarte multzumesc:) acum potzi sa te simtzi egalul meu, am un singur blog:)) oricum, probabil o sa ne intalnim doar la bere sau la un post mai acatarii, care o sa aiba o legatura cu realitatea shi cu ceea ce facem noi mai serios nu pierdere de timp sporovaind impotriva minoritatzilor lumii shi crosetand panze conspiratzioniste:)
    pentru de astea ai altzi discipoli cu care sa batzi campii pe blog:) oricum, itzi cer scuze ca m-am bagat in discutziile tale shi tzi-am facut nervi, dar tu shtii ca te iubesc shi chiar daca am facut-o intentzionat tot din dragoste am facut-o. prea ai discutzii plictisitoare pe aici. nu ashtept multzumiri ca te-am bagat putzin in priza pentru ca shtiu ca ai facut-o chiar daca nu o recunoshti:P
    bafta!

  14. Excelent articol, Bogdane, bravo! Cat se poate de la obiect. Incearca sa nu mai pierzi timpul si energia cu retarzi gen Armand, explicandu-le ce si cum. Nici daca i-ar scuipa realitatea in ochi, nu ar vedea-o, deci…

  15. Intrebare pentru intelighentu’ de Armand, pupator in dos de zor al ciorilor: faci parte cumva din Asociatia Cioro, pardon, Rromani, Criss? Sau esti tu insuti vreun colorado de-asta? Oricum ar fi, mananca-i copti.

  16. Si referitor la asa-zisul sfarsit al lumii, imi amintesc o replica a lui Frank Black din Millennium: „Nu este vorba despre nici un sfarsit al lumii, ci despre controlul asupra ei”.


Lasă un răspuns

