Evanghelia Mariei M.

Azi am cunoscut un tip ciudat. Nu, nu pare pervers k ceilalti, dar nici normal nu ie. Cre ca e autist saracul. Are parul lung si umbla sleampat, biiguind tot felul de prostii din care nam inteles nimic.Totusi, ceva ma atras la el, cre k e istingtul matern… sau pentru k am auzit k tipu’ poa’ sa faca rost de mincare tot timpu. Inca nu neam f…

Azi cre k ma bagat in seama pentru prima oara. Sia ridicat bratele spre mine, a mormait ceva cu ochii dati peste cap, apoi a intepenit. Nu stiu ce are omul asta, chiar mi sa facut frica, dar trebuie sa recunosc k nam mai mincat demult asa de bine. Citiva dintre prietenii lui au inceput sa s-e uite chioris la mine, stiu eu foarte bine privirea aia a masculilor! Se pare k in curind va trebui sa trec din nou la munca 😦

Norocul meu k azi I. lea dat peste nas. Nu am inteles prea bine, dar cre k vrea sa ma f… Azi a-m mincat masline cu peste – mmmm!

Uf, a trecut deja citeva zile si… nimik. Asa ceva nam crezut k o sa vad, parca toti sint loviti cu leuca: boscorodesc tot felul de timpenii si cind vine vorba de sex, se dau toti loviti in aripa. I. le-a spus in gluma k maicasa a fost virgina, si tembelii lau crezut. Eu era sa m-a inec cu mincarea, de ris 🙂

Incep sa ma enervez. Cre k I. e inpotent, nici macar dimineata nu i se scoala. Azi mam trezit special, ca ma durea burta de la vinul ala fermentat, si mam uitat ‘acolo’ la el. Findca nu poarta chiloti, trebuia sa aiba forma de cort, da el tot k salteaua arata. Daca nu imi face nimic pina vineri, mam tirat! Mia spus o pretena k stie niste farisei bogati… aia chiar fac orgii faine!

Parca cineva ma ascultat: astazi I. ma sarutat PE GURA!!! Eram atit de excitata, incit nici nu mia pasat k ceilalti comentau rautacios. Poate miine, dupa cina, ne f… 🙂

Mda, IN SFIRSIT mia traso! Dar I. era asa de emotionat, incit a facut in mine 😦 Eu nam stiut k el era VIRGIN!

Trebuie sa vorbesc cu tipul ala, Luca! Am inteles k e doctor, poate imi face un chiuretaj. Ce dracu am cautat io printre astia, nici macar nu au mincare buna 😦

Published in: Fără categorie on 21 Iunie, 2010 at 12:58 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2010/06/21/evanghelia-mariei-m/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Hahahaha!


Lasă un răspuns

