Proiectul I.N.R.I.

http://proiectulinri.wordpress.com/

Published in: on 24 August, 2009 at 9:59 pm  Comments (26)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2009/08/24/hello-world/trackback/

RSS feed for comments on this post.

26 comentariiLasă un comentariu

  1. Am citit primul capitol si mi se pare super tare, cand, unde si cum pot citi continuarea ca sunt fantastic de curioasa.

  2. Adynna, ma bucur ca ti-a placut 🙂
    Se pare ca esti prima mea cititoare, deci meriti detalii suplimentare 😛
    Romanul va contine aproximativ 15 capitole de marimea primului iar in prezent scriu capitolul 12. Muncesc la el (la roman, nu la capitol) de vreo 18 luni si estimez ca-l voi termina in vreo 2 luni. In mod sigur va aparea, intr-un fel sau altul, poate chiar anul asta daca am noroc.
    Sper sa-l public la editura Millennium (cea mai buna editura SF din tara, am vorbit deja cu patronul) dar trebuie sa le placa si lor.
    Ca un amanunt picant, pentru a te face si mai curioasa, vreau sa stii ca m-am documentat intens pentru el, va fi vorba si despre Romania si despre religie, un prieten mi-a zis ca citirea lui iti produce senzatii extreme, e ca un fel de roller-coaster 🙂
    Alta picanterie este ca pentru a putea sa-l scriu am intrat in somaj, mi-am distrus sanatatea si era cit pe ce sa divortez (dar nu mai spune la nimeni) 😛
    In cazul in care nu se va putea scoate la Millennium, il voi scoate pe banii proprii, deci… ramii pe faza!

  3. Nu stiu cum sunt urmatoarele capitole, dar daca sunt ca si asta, iti garantez ca asta e o carte pe care as vrea s-o cumpar.Deci, pana la urma, poate se merita efortul, s-ar putea sa ai un mega succes.Am citit de curand tot un inceput de roman sf al unui tanar scriitor roman, si la fel, mi s-a parut foarte bun, din pacate el nu a avut ambitia necesara sa-l si termine.Mult succes si sa ne tii la curent pe blog.

  4. Parerea mea este ca urmatoarele capitole sint mai bune, in primul rind din cauza ca am evoluat ca stil. Fiind primul meu roman, e normal sa fie asa. Uite, acum reciteam primul capitol, ca sa vad ce ti-a placut atit de mult, si am descoperit niste probleme de constructie a frazei si de continuitate, pe care le voi corecta la corectura finala.
    La mine nu se pune problema sa nu-l termin, pentru ca am facut niste sacrificii imense pentru el. In privinta succesului, nu stiu ce sa zic, iti multumesc oricum pentru incredere si aprecieri.
    Blogul meu a fost gindit tocmai pentru a promova romanul si a discuta pe marginea lui, dar se pare ca lumea nu prea e interesata, asa ca am inceput sa scriu prostii 🙂
    Am sa te tin la curent!

  5. Imi plac foarte mult ideile tale iar lumea pe care ti-ai imaginat-o ma intriga.Vreau sa vad pana unde ajungi , e un suspans total in acest moment.Mie mi se pare o carte foarte buna si chiar am citit cate ceva la viata mea incat sa-mi pot da si eu, umila, cu parerea.

  6. Imi place f mult (eu sunt o cititoare de SF)si de abia astept sa il termini, poate faci si o lansare…(din pacate sunt din Sibiu asa incat nu voi putea fi prezenta)
    Deja sunt curioasa foc sa citesc continuarea…eu cand pun mana pe o carte buna nu o las din mana 😀

  7. Multumesc Kitana 🙂
    Nici nu iti imaginezi cit de mult conteaza pentru mine parerea cititorilor. Pur si simplu imi da aripi… Uite, am uitat sa va spun ca din cauza unui cititor am retras romanul de la evaluare si m-am pus sa-l modific si sa-l completez. Romanul a fost terminat acum citeva luni si eram gata sa-l public, dar acel om m-a ajutat sa identific anumite probleme, pe care eu doar le banuiam. A avut dreptate, romanul care se naste acum este net superior. Si toate astea pentru ca voi, cititorii, m-ati facut sa-mi dau seama ca munca mea chiar conteaza si ca poate fi apreciata. Multumesc inca o data!
    Lansare sper sa fac, de fapt visez la ea de cind m-am apucat de scris 🙂 Am sa anunt totul pe blog, ar fi super sa puteti veni si voi (apropo, Sibiul e un oras misto) 😉
    Ce sa mai zic? Acum e o perioada destul de dificila pentru mine si n-am mai scris nimic de cind m-am apucat de bloguri. Am simtit nevoia sa fac ceva mai usor, pina imi revin. Probabil de luna viitoare ma reapuc de scris si nu ma las pina nu-l termin!
    Ma mira nespus faptul ca pina acum am doua cititoare si nici un cititor. Eu credeam ca romanul meu si SF-ul in general e doar pentru… baieti. Dar ma bucur ca m-am inselat.

    • Femeile citesc mai mult?:))

  8. Si lasa-ma sa ghicesc, cititorul ala era armand?Ca si el scrie foarte foarte bine!

  9. Nu, nu era Armand, desi si el a contribuit intr-o oarecare masura la decizia mea. De unde stii cum scrie Armand? Chiar m-ai facut curios 😀

  10. Lumea asta e a nabii de mica se pare:)Din postul tau de astazi am realizat ca vorbim despre acelasi Armand.Am avut placerea sa citesc o carte de-a lui si mi-a placut.

  11. intrebare: in formula revazuta si adaugita a romanului, prologul asta se mentine identic? ca eu as avea cateva observatii referitoare la evolutia emotionala a lui chris si alte observatii despre recurenta viselor…

    da daca imi dai versiunea imbunatatita a prologului poate intre timp ai rezolvat aspectele care mi-au sarit mie in ochi si nu mai e cazul sa comentam…

    si apropo, si fetele sunt fane ale genului SF (eu ceva mai exclusivista, ma restrang numai la Stephen King. Ai citit Dreamcatcher / Capcana pentru vise a acestui mare autor? inceputul tau mi-a amintit de prologul de la cartea aia…)

    oricum, inceputul e multumitor… o continuare, ceva?

  12. începutul face totul pentru mine. şi felicitări ai reuşit să-mi captezi atenţia.aştept continuarea!

    multă baftă şi succes!

  13. @Miss D, ai ocazia acum sa citesti tot ce am scris. Te rog sa-mi spui parerea 🙂
    @Kate, multumesc pentru aprecieri si pentru ca ai citit. Ma straduiesc sa iasa cit mai bine. Mai e doar putin de asteptat 😉

  14. Au fost multe incercari d-astea.
    Incidentul Iisus de Frank Herbert e ultimul pe care l-am citit.
    O sa arunc un ochi mai tarziu, sa vad ce viziuni ai si matale…

  15. Eu nu am citit Incidentul Iisus, deci nu pot sa ma pronunt. Sper, totusi, ca nu e la fel 🙂

  16. Frumos, mi-ai starnit curiozitatea :D. Cum stai cu publicarea ?
    Am totusi o observatie, probabil ca n-am fost atent sau ma grabesc: la sfarsitul capitolului I cei doi se pregatesc sa plece pe una din planetele colonizate, idee ce nu se continua in capitolul II.

    • Intr-adevar, ideea nu se continua in capitolul 2, abia in 3, dar mi-ai dat idei. Din pacate, primele 3-4 capitole sint scrise acum doi ani, cind nu prea stiam cu ce se maninca un roman. Intre timp, m-am mai lamurit. De atunci le corectez incontinuu, desi firesc ar fi fost sa le rescriu 😦
      Probabil ca vor mai fi modificari.
      Cu publicarea… numai planuri si strategii, deocamdata. Inainte va trebui sa-l termin.

  17. Nu ar trebui sa fie ceva venit asa, curgand, si cum vine asa sa ramana, sa nu tot prelucrezi atata?
    Sa nu fie o opera prea chinuita….spun si eu.
    Mie mi-a placut si ce am citit prima data, si chiar imi spuneam ca uite, e ceva interesant, scris intr-un limbaj extrem de comestibil, ceva ce cu siguranta as citi cu interes.
    Sa nu tii cont chiar de toti si de toate, ca va fi o opera colectiva din care nu se va intelege nimic. Na ca am spus-o.

    Chestia asta cu opera chinuita e de exemplu valabila in artele plastice…nu stiu daca se aplica si in cele literare. 🙂

    • Ai perfecta dreptate! Nu rezolvi nimic cu o opera chinuita. De asta mi-am dat seama de ceva vreme, insa mai este un aspect: nemultumirea perpetua a scriitorului, care duce de multe ori la adevarate capodopere (nu stiu daca va fi si cazul meu :P)
      Recent era sa pic in capcana de a modifica de dragul cuiva, dar nu am facut-o. De obicei modific doar ceea ce e necesar, pentru a imbunatati! Si rezultatele chiar s-au vazut, dupa parerea mea. Oricum, voi reciti TOT la corectura finala.

  18. Ce se mai aude cu cartea? am citit atunci la inceput, insa ma enerveaza sa citesc pe bucatele asa ca o astept da capo al fine :d

    • Chiar acum m-am reapucat de scris. Am terminat in sfirsit, dupa citeva luni de munca, renovarea apartamentului. Nu mai fac estimari, dar sper sa o pot publica in curind 😉 Culmea e ca acum revizuiesc capitolul… 1. Ca idee generala, mai am de scris un capitol si jumatate. Merci ca te-ai interesat 🙂

  19. […] se află aici, pe […]

  20. Lansare Web aici:
    http://proiectulinri.wordpress.com/
    😉

  21. proiectul I.N.R.I ?!? Acum, sa apelez la putinele cunostinte ale mele de latina. Iustium Necar Reges Impios ?!? Asta ai vrut sa spui?!? Caci au mai fost unii care s-au mai folosit de frazele acestea si nu au sfarsit prea bine 🙂 . Au fost izgoniti din toata Europa dupa aceea 🙂 .

    • Sa ma izgoneasca. De preferinta in Bahamas! :))


Lasă un răspuns

